
З ЧОГО ВСЕ
ПОЧИНАЛАСЬ
Міське професійно-технічне училище № 8 було створено 9 квітня 1973 року. Починалася історія училища з будівельного майданчика.


Першим директором став Кирилов Олександр Петрович. Це була людина не тільки мужня, але й чесна, справедлива та вимоглива до себе. Олександр Петрович не тільки контролював усі будівельні роботи, але й заряджав усіх своєю енергією, духовною силою.

Спочатку був збудований гуртожиток, де і були класні кімнати. Там навчалися і жили перші 175 учнів. Саме вони разом з майстрами виробничого навчання почали створювати матеріально-технічну базу училища, а саме будували майстерні, актовий та спортивний зали, їдальню, спортивні майданчики.


У 1974-1975 навчальному році всі училища України перейшли на підготовку кваліфікованих робітників з середньою освітою. Отримав нову назву і наш заклад – Середнє професійно-технічне училище № 8 міста Кіровограда. Разом з дипломом муляра, електрогазозварника, маляра-лицювальника, слюсаря-сантехніка випускники почати отримувати атестат «зрілості», що дало змогу продовжувати навчання у ВУЗах України.

Протягом 46 років училище готувало кваліфікованих робітників з професій:
1973 рік – муляр; маляр; столяр – плотник; машиніст екскаватора
1974 рік – машиніст автокрана; машиніст екскаватора, автогрейдера; столяр-будівельний; мозаїст плиточник; електромонтажник;слюсар-сантехнік; маляр; муляр
1975 рік – плиточник-лицювальник; електромонтажник; електрогазозварник; слюсар-сантехнік; маляр; столяр-будівельний; штукатур; плиточник; лицювальник; мозаїст; муляр; монтажник залізобетонних конструкцій; машиніст автокрана; машиніст екскаватора одноковшового;
1977 рік – до переліку вищевказаних професій добавилася професія: машиніст бульдозера, грейдера;
1986 рік – електромеханік фреонових холодильних установок;
1987-1996 рік – повар; обвальщик і жиловщик м’яса; художник-оформлювач;
1990 рік – оператор-штамповщик, забійник скота; в’язальщик ковбас;
1991-2000 р.р. – майстер сільського будівництва;
2002-2015 р.р. – електрогазозварник; монтажник санітарно-технічних систем і устаткування; маляр; лицювальник-мозаїст; столяр-будівельний; штукатур; плиточник; лицювальник; мозаїст; муляр; монтажник залізобетонних конструкцій; контролер зварювальних робіт.

За роки існування, вивчаючи ринок праці училище визначило свій профіль. І сьогодні “Кропивницький професійний ліцей” Кіровоградської обласної ради продовжує готувати кваліфікованих робітників з інтегрованих будівельних професій:
-муляр; електрозварник ручного зварювання;
-лицювальник-плиточник; маляр;
-монтажник санітарно-технічних систем і устаткування; електрозварник ручного зварювання;
-столяр будівельний; монтажник гіпсокартонних конструкцій;
-електрогазозварник; електрозварник на автоматах і напівавтоматах.
Наш заклад один з небагатьох в області, який готував спеціалістів не тільки для України, але й для Афганістану. Юнаки з цієї країни приїхали до нас, щоб стати спеціалістами з будівельної професії, крім того, вчили ще й російську мову. Багато зусиль, терпіння, педагогічної майстерності було покладено, щоб афганські учні не тільки повірили у себе, стали довіряти, але й здобули будівельний фах.

За роки існування освітнього закладу підготовлено більше 20 тисяч кваліфікованих робітників будівельних професій.
В даний час у ліцеї працює 42 педагогічних працівників, які створюють умови для успішного навчання та велику увагу приділяють вихованню учнів.
У закладі навчаються 300 учнів з таких будівельних професій: електрогазозварник; електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах; лицювальник-плиточник; маляр; монтажник санітарно-технічних систем і устаткування; маляр; електрозварник ручного зварювання.

Результатом оновлення матеріальної бази ліцею, навчально-виробничого процесу стало відкриття у 2017 році Навчально-практичного центру з професії монтажник санітарно-технічних систем і устаткування, виробничий потенціал якого дозволяє здійснювати як первинну підготовку, так і перепідготовку робітничих кадрів.
Нинішнє керівництво ліцею піклується про престиж освітнього закладу. Є чітка позиція, що підготовка сучасного конкурентно-спроможного випускника починається із моніторингу регіонального та всеукраїнського ринків праці, осучаснення матеріально-технічної бази закладу, впровадження інноваційних виробничих та педагогічних технологій, відкриття нових сучасних будівельних професії, для забезпечення ринку праці кваліфікованими робітничими кадрами, недостаток яких гостро відчуває виробничий сектор економіки України.
Педагогічний колектив невтомно впроваджує інноваційні виробничі та педагогічні технології, створює умови для набуття учнями якісних професійних знань, умінь та навичок, опанування сучасних технологій і обладнання, інструментів та матеріалів. Ми створюємо свій імідж, переслідуючи конкретну мету – через сумлінну і якісну працю – до добробуту кожного, нації, держави!